ZADOWOLENI Z PRACY URZĘDNIKÓW - INFO BAI
bai
info bai
katalog bai
gielda bai
Bai Andrzej Kurzawa
 
Wtorek, 07 kwietnia 2020
ZADOWOLENI Z PRACY URZĘDNIKÓW
Data dodania: 2007-12-28 20:00:30
Biuro Obsługi Mieszkańców zostało pozytywnie ocenione przez interesantów, załatwiających sprawy w piotrkowskim magistracie. Według wyników ankiety przeprowadzonej na przełomie października i listopada - petenci w zdecydowanej większości są usatysfakcjonowani z kontaktów z urzędnikami.

Badaniem objęto 1069 osób załatwiających sprawy w budynku UM przy Pasażu K. Rudowskiego 10, w budynku UM przy ul. Szkolnej 28, oraz w Referacie Komunikacji przy ul. Szkolnej 28.

Zadowolenie z uzyskanej pomocy w trakcie załatwiania spraw zadeklarowało 96 procent interesantów.
. 98 procent ankietowanych uznało, że obsługujący ich urzędnicy "są uprzejmi i kompetentni".

Wyniki te kształtują się prawie na identycznym poziomie dla wszystkich trzech miejsc ankietowania (różnice w granicach 1-2 procent). Najwyższa ocenę czyli „5” - 56 procent klientów wystawiło dla BOM przy Pasażu K. Rudowskiego i dla Referatu Komunikacji.

Porównując wyniki ankiet z lat poprzednich 2004/2005/2006 widoczna jest tendencja systematycznej poprawy w zakresie oczekiwanej pomocy od urzędników w trakcie załatwiania spraw. Dla porównania, w 2004 roku pomoc urzędnika dobrze oceniło 83 procent badanych, w 2007 roku – już 96 procent.

Podobny wzrost dotyczy oceny uprzejmości i kompetencji urzędników. W 2005 roku 89 procent ankietowanych uznało, że obsługujący ich urzędnicy byli uprzejmi i kompetentni. W 2007 roku, odsetek tak oceniających - wzrósł do 98 procent.

Zdecydowana większość ankietowanych wskazuje Punkt Informacyjny jako miejsce, gdzie pozyskują informacje o sposobie załatwiania spraw. Odsetek tak głosujących wynosi ponad 80 procent.

Statystyki opracowane na podstawie badań ankieterów wskazują, że następuje wzrost zainteresowania i korzystania przez klientów UM ze strony internetowej. W roku 2005 odwiedzanie strony internetowej UM deklarowało 10 procent ankietowanych, a w roku 2007 – już niemal 22 procent. Najchętniej ze strony internetowej korzystają klienci Referatu Komunikacji.





Źródło: Zespół Rzecznika Prasowego Prezydenta Miasta
Tagi:
Dodaj nowy komentarz:
Redakcja portalu info.bai.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach użytkowników. Osoba zamieszczająca opinie zawierające treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa portalu info.bai.pl i jego wydawcy lub innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego może ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.
Najczęściej czytane
go to top